Op zondag 5 juli komen we weer samen voor een parochiebrede viering. Dit keer sluiten we samen het seizoen af. We zijn te gast in de H. Hart van Jezuskerk in Zwijndrecht.
Om 10.30 uur vieren we de Eucharistie. Aan het einde van de viering is er een zegening van vakantietassen. Zo vragen we Gods zegen over de komende zomerperiode en over allen die op reis gaan of genieten van een tijd van rust.
Na de Mis is er koffie, thee en een gezamenlijke picknick in de tuin. Voor koffie en thee wordt gezorgd. Neem je zelf iets mee voor de lunch?
Daarna gaan we met elkaar in gesprek. Er zijn verschillende geloofsgesprekken: voor kinderen en jongeren onder begeleiding van pastoraal werker Johnny, voor jonge ouders, en voor iedereen die graag over geloof in gesprek gaat onder begeleiding van pastor Sander.
Rond 13.30 uur sluiten we de dag af.
Je bent van harte welkom!