Bericht van pastoraal werker Johnny Tran

1 april 2024

Beste parochianen,

Het is alweer enige tijd geleden sinds de geboorte van onze zoon Eli. Allereerst willen mijn vrouw en ik u hartelijk bedanken voor alle steunbetuigingen en kaarten die wij mochten ontvangen. Deze hebben ons werkelijk goed gedaan.

Tijdens de bevalling heeft Eli een moeilijke start gehad, waardoor hij enkele weken in het ziekenhuis heeft moeten doorbrengen. Gelukkig is hij nu thuis en door de artsen gezond verklaard. Het feit dat hij ondanks zijn moeilijke start nu gezond is, beschouwen mijn vrouw en ik als een Godswonder. Wij geloven oprecht dat uw gebeden hebben bijgedragen aan zijn herstel. Daarvoor zijn wij u zeer dankbaar!

De komende tijd zullen mijn vrouw en ik gebruiken om te herstellen van de emotionele achtbaan die wij hebben doorgemaakt. Dit betekent dat ik mijn werkzaamheden rustig aan zal hervatten. Ik begin met enkele uren per week en hoop dit langzaam op te bouwen tot ik weer voltijds werk.

Door Eli's ziekte en herstel ben ik mij des te meer bewust geworden van de diepe betekenis van het Paasverhaal. Ook al leek het voor mijn gezin alsof Goede Vrijdag eindeloos duurde, toch bleek uiteindelijk de Paasmorgen aan te breken. Ik wil in het bijzonder bidden voor allen die momenteel door moeilijke tijden gaan en voor wie de Paasmorgen nog ver weg lijkt.

Via deze weg wil ik u allen een zalig Pasen toewensen en ik hoop dat de verrezen Christus u vreugde mag schenken. Want Pasen is het feest van nieuw leven, waarbij de dood niet het laatste woord heeft, maar het leven. Dat is iets wat ik momenteel als kersverse vader aan het ervaren ben.

Johnny Tran

11 mei Gebedsviering ter nagedachtenis aan overleden kinderen
26 april 2024
Tweede Pinksterdag in Citykerk Het Steiger in Rotterdam
25 april 2024
Gregoriaans zingen iets voor u en voor jou?
4 april 2024
Elke vrijdagavond christelijke meditatie