Afsluiting Catechesetrajecten Eerste Heilige Communie en Heilig Vormsel

18 mei 2024

De afgelopen maanden hebben de kinderen en jongeren zich voorbereid op het ontvangen van hun Eerste H. Communie en het Vormsel. We kunnen terugkijken op prachtige vieringen waarin zij deze sacramenten hebben ontvangen en daarmee een volgende stap op hun geloofsweg gezet hebben.

Tijdens het afgelopen seizoen zijn er meerdere gezinsvieringen geweest, waarbij de communicanten en vormelingen als onderdeel van hun voorbereiding in het bijzonder uitgenodigd waren.

Jongstleden 9 juni werd dit traject afgesloten met een feestelijke eucharistieviering in de Verrezen Christuskerk. De muzikale ondersteuning werd verzorgd door Kinderkoor De Kerkuiltjes en de voorganger was pastor Sander.

Foto boven: de vormselgroep voor de Antoniuskerk met bisschop Van den Hende en pastor Verschuur.

Foto beneden: de communiegroep in de tuin van de Verrezen Christuskerk met gastvoorganger pastoor Bosma uit Lisse.

Foto's door Pareltjes fotografie

Pinksteren in de Verrezen Christuskerk [video]