Gebedsviering ter nagedachtenis aan overleden kinderen

26 april 2024

Een verlies van een kind voor of na de geboorte, of een kinderwens die niet vervuld is, is een ingrijpende gebeurtenis en maakt veel gevoelens los. Om dit samen als geloofsgenoten te dragen zullen we hierbij stil staan tijdens een gebedsviering. Hierin zullen we bidden voor de overleden kinderen en hun familieleden, de namen van de kinderen noemen en het licht ontsteken. Iedereen is van harte welkom, ook als het verlies al van een langere periode geleden is.

Deze gebedsviering vindt plaats op zaterdag 11 mei om 14.00 uur in de Titus Brandsma Gedachteniskapel, Nolensweg 10 te Dordrecht. Mocht je mee willen denken over de invulling, neem dan gerust contact op met pastor Sander Verschuur via de mail: sander.verschuur@katholiekdrechtsteden.nl

Pastoraal team

25 mei: Opening bedevaartseizoen Brielle
7 mei 2024
Dauwtrappen op Hemelvaart
6 mei 2024
Elke dinsdagavond in mei: rozenkrans bidden in de Nicolaaskerk
1 mei 2024
Tweede Pinksterdag in Citykerk Het Steiger in Rotterdam
25 april 2024
4 mei: Dodenherdenking in de parochie
24 april 2024
Gregoriaans zingen iets voor u en voor jou?
4 april 2024