Genade geeft ruimte

25 april 2024

Charis en de Katholieke Charismatische Vernieuwing organiseren op Tweede Pinksterdag, maandag 20 mei, van 10.00 tot 17.00 uur een dag voor gelovigen om Gods Geest ruimte te geven in Rotterdam.

Het is een Nationale Open Dag van vernieuwing door de Heilige Geest, een dag van worship, gebed en ontmoeting onder het thema 'Genade geeft ruimte'.

Het programma ziet er als volgt uit:

• 9.00 Inloop met koffie en thee
  • 10.00 Worship, getuigenissen en gebed
  • 12.30 Surinaamse lunch
  • 14.00 Gastsprekers, waaronder Kim Burger, die een getuigenis zal geven, en Martijn van Leerdam, dominee van de Pauluskerk, een kerk waarin al jarenlang verslaafden en daklozen liefdevol worden opgevangen en vijftig mensen een vaste slaapplaats hebben
  • 15.00 Viering onder leiding van bisschop J.H.J. van den Hende
  • 17.00 Einde
Er kan de hele dag voor je worden gebeden en er is gelegenheid om te biechten.  Voor de kinderen is er een speciaal programma!

Citykerk Het Steiger, Hang 18 te Rotterdam. De kerk is goed bereikbaar met het openbaar vervoer. Bus, tram, metro en trein stoppen bij station Rotterdam-Blaak.

Dauwtrappen op Hemelvaart
6 mei 2024
Elke dinsdagavond in mei: rozenkrans bidden in de Nicolaaskerk
1 mei 2024
11 mei Gebedsviering ter nagedachtenis aan overleden kinderen
26 april 2024
4 mei: Dodenherdenking in de parochie
24 april 2024
Gregoriaans zingen iets voor u en voor jou?
4 april 2024
Elke vrijdagavond christelijke meditatie